9.9.09

Kanskje kommer spaceman



Jeg ble sci-fi-fan i femte klasse på barneskolen, da Babylon Zoo herjet hitlistene med Spaceman - godlåta over alle godlåter. Simon and Garfunkel-platene jeg hadde arvet av mamma gikk i søpla, jeg klippet av meg alt håret og tilbrakte hver eneste natt på takterrassen for å holde utkikk etter flyvende tallerkener. At venninnene mine lo av meg tolket jeg som sjalusi og usikkerhet. I dag, 13 år senere, venter jeg fremdeles på at min egen E.T. skal lande.

Spaceman offer;
Sølvgrått skjørt fra
Day str 38, 200 spacedaler
Vintage sølvtopp, str 38, 3000 spacedaler $-)

2 kommentarer:

Søs sa...

olala, for en kul modell dere har hyra inn til denne shooten! haha.. hvor mange spacedaler er en krone?

Deleteallcontrol sa...

Dagens valutakurs ligger på 0,98

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten